det var vår och det var varmt

.....

Hallå och trevlig valborg på er. Jag har haft en alldels underbar dag i ett soligt London. Efter att jag slutat jobba i morse gick jag hela vägen ner till Primrose Hill. Slog mig sedan ner på en filt och väntade på Jessica och Moa som hade lite problem med att ta sig dit på grund av strejken. Men jag hade det ganska trevligt i solen med en latte, en bra bok och Londons skyline rakt framför mig. När Jessica och Moa kom fram visade det sig att Lovisa, som är en annan au pair jag aldrig träffat tidigare, suttit och väntat cirka 10 meter från mig, haha! Jessica och Moa hade i alla fall med sig massvis med godsaker som vi satt och mumsade på. En riktigt härlig valborgspicknick blev det! Lyckades dock bränna min arm eftersom jag inte smörjt in mig (ajabaja!). Förväntade mig dock inte strålande solsken eftersom det var gråare än grått när jag vaknade i morse. 
 

Sommarkänslor, i april!


Blir nästan avundsjuk på mig själv. Att man får ha det såhär bra!

Huuuur gott?!

Snygga tjejer!

Idag syntes London Eye lite bättre än förra gången.

Vi gick längs kanalen till Camden och tog tunnelbanan hem därifrån. Mycket mysigt!
 
I eftermiddag har jag jobbat som vanligt. Hämtade T och hans playdate efter skolan, var på Tesco och handlade lite, vek tvätt. Ingen matlagning idag eftersom L fixade det. Ganska skönt med lite omväxling! Hade egentligen tänkt att följa med Jessica och Moa till Camden och dricka lite vin ikväll men det drog ut lite på tiden här hemma och jag kände inte för att stressa iväg då. Så jag har en lugn hemmakväll istället, vilket är ganska skönt måste jag säga. Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig snart. Har inte mycket bestämt inför imorgon förutom att jag har babysit på kvällen. Men innan dess hinner jag säkert hitta på något kul. Hoppas på lika fint väder som idag. (Troligt. I den här stan.) Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback