lördag

.....

Tiden går, alla andra tar bilen som Claes Eriksson skulle sagt. Nu är det faktiskt bara 39 dagar kvar till jag flyttar, galet! Dock har jag inte pratat med min värdfamilj på hela veckan, måste verkligen höra av mig snart. Men känner inte att jag har så mycket frågor för tillfället, bara längtar så otroligt otroligt mycket! 
 
Idag har jag och min bror lagat en trerätters middag till våra föräldrar eftersom det var en sak vi gav dem i julklapp. Så först var vi inne i stan och köpte maaassa mat och sen har ungefär resten av dagen gått åt till att fixa mat. Men det var faktiskt ganska roligt! Här har ni vår fina meny:
Förrätt: Bruschetta med avokadoröra
Varmrätt: Pepparbiff, rotfrukter i ugn, sallad och sås. 
Efterrätt: Pannacotta och bär
Det var faktiskt väldigt gott! Nu ska jag gå ner och kolla på Melodifestivalen, trots att jag känner att jag börjar tappa intresset helt för det så är det ju ändå bara Melodifestival en gång om året. Då får man faktiskt titta. Och efteråt är det dags för Sherlock, The sign of three idag! Har ju redan sett avsnittet såklart, men tror inte man kan se för mycket på Sherlock. 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback