medan natten faller

.....

Kände att det var dags för ett sent inlägg. Kom nyss hem efter en riktig myskväll hemma hos Hanna med Stina, Rebecka och Hanna och Rebeckas kompis Felicia som är på besök från Sverige. Åt gott, drack gott och tjötade lite. När jag tillslut kommit på rätt nattbussar hem så har jag städat i ordning här hemma. Imorgonbitti kommer familjen hem igen och då är det ju bra om det inte ser ut som ett krig har pågått under tiden de varit borta. 

I övrigt har jag inte gjort många knop idag. Vaknade vid 11 och har sedan legat i soffan, tittat på Sherlock och ätit choklad & jordgubbar. Lagade lite pastasås med kyckling också, så gooooott. Nu ska jag ta och sova. Imorgon ska jag in till stan och byta ut mina pengar mot nya kläder och prylar, för det är väldigt roligt. 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback