alla ord här över muggar

.....

Hallihallå. Tänkte hinna med en liten uppdatering innan dagen är slut. Väcktes av barnen lite tidigare än önskat för att vara sista dagen på ledigheten men är smällar man får ta som au pair. Tog det i alla fall väldigt lugnt på morgonen. Duschade, gjorde mig i ordning och tränade lite mer på att locka håret. Lyckades bränna mig tre gånger till, så nu har jag fyra snygga brännmärken på armar, händer och fingrar. När jag bränt mig färdigt tog jag bussen mer till stan och mötte upp Amanda på Oxford Street. Vi tog en fika på Starbucks (om "du är vad du äter" vore sant skulle jag vara en brownie och latte från Starbucks vid det här laget) och satt och snackade en massa om livet som au pair. Mycket trevligt! Vi hann med en sväng in på Primark också där jag köpte en rosa kavaj, börjar fylla på garderoben med lite färg inför sommaren! Gick sedan till Oxford Street Station där Amanda tog tuben hem och jag letade ett tag innan jag hittade min busshållplats, har inte riktigt lärt mig än. Vandrade i alla fall förbi Wok to Walk och köpte med mig mat hem. När jag tillslut kom hem la jag mig i sängen och åt och kollade på film. Efter det har jag inte gjort så mycket mer. Skypeade med mamma lite, hon kommer hit på torsdag så jag bad henne ta med lite viktiga saker till mig. Min ravenclawkeps till exempel. 
Imorgon är det dags att börja jobba igen, känns helt okej faktiskt. Det är också min värdpappas födelsedag och jag har varit duktig och köpt en present till honom. En Sverigetröja. Tror faktiskt att han kommer att tycka om den! Min värdmamma fyller år på torsdag och jag har tänkt att ge henne skålen jag köpte med mig hemifrån men aldrig gav när jag kom hit. Ganska skönt att ha deras födelsedagar "avklarade" sen i alla fall, även om jag gillar att köpa presenter! Imorgonkväll ska mina värdföräldrar ut och äta på kvällen så jag ska babysitta igen. Får väl se om jag orkar hitta på något under dagen imorgon. Har fått lite frågor här på bloggen igen så ska försöka svara på dem också. 

Kommentarer
Postat av: banan

har du varit på forbidden planet än?? troligen ej för då hade du gjort ett inlägg att du handlat för 10000 där och fotat grejerna haha. GÅ DIIT

2014-05-06 » 13:09:05



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback