här ligger ångest och prylar i drivor

.....

Hur kan så många timmar gå så otroligt fort? Min mysiga hemmadag är nästan slut och det är snart dags att börja jobba igen. Hann med två avsnitt av Torka aldrig tårar, det sista får jag kolla på ikväll. Bra är det i alla fall och jag har redan gråtit massor. Men alltså det här med hemmadagar.. det ÄR ju mysigt. Men just nu har jag bara ångest för att jag slösat bort en hel dag på att göra absolut ingenting. Hatar hatar hatar den känslan. Har inte ens hunnit med att städa rummet som jag planerat. Jag har inte duschat eller sminkat mig och jag har fortfarnade myskläderna på mig. Uuuu.
 
Tur att myströjan är stylish i alla fall..
 
Får bättra mig och i alla fall försöka ta mig till gymmet imorgon istället. Har faktiskt inga planer för den här veckan. Men på fredagkväll åker min värdfamilj bort på semester och Emelie ska komma hit och bo hos mig! Det ska bli helt underbart och jag längtar så mycket, hoppas att veckan går fort! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback